Θέμα: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΒΕΞ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΗμ/νια: 18/04/2014 09:54:46Φορέας: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΞΑΝΘΗΣΑΔΑ: ΒΙΗ8469ΗΛ8-ΟΤΨ

Ο Carl Icahn, ο Bill Ackman, ο Nelson Peltz καθώς και άλλοι ακτιβιστές επενδυτές μάλλον αποδεικνύονται ο καλύτερος φίλος του μετόχου. Οι μετοχές των εταιρειών που βρέθηκαν στο στόχαστρο ακτιβιστών επενδυτών από το 2009 έως το 2013 ενισχύθηκαν 48% κατά μέσο όρο.
Χθες το πρωί, συνελήθφη στο λιμάνι του Βόλου, 26χρονος επειδή κυκλοφορούσε με πλαστές πινακίδες και παραποιημένο αριθμό πλαισίου και... κινητήρα, μετά από έλεγχο του Λιμενικού.Το περιστατικό έγινε στο κεντρικό προβλήτα του λιμανιού  από το γραφείο Ασφάλειας και το γραφείο Τροχαίας του Λιμεναρχείου. Το αυτοκίνητο του νεαρού άντρα έχει κατασχεθεί. Σε βάρος  του 26χρονου σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα.Προανάκριση διενεργεί το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου.e-volos.gr
Η πανέμορφη Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε στο Celebrity και αποκάλυψε γιατί έκοψε τα μαλλιά της. Τι συνέβη και πήρες την απόφαση να κόψεις τα μαλλιά σου κοντά; Ήθελα να κάνω μια αλλαγή. Είχα κουραστεί τόσα χρόνια με τα μακριά μαλλιά, τα έχω χορτάσει, καθώς και τα άπειρα χτενίσματα. Ήθελα να τα κόψω, όμως,...
Στην Ελλάδα του 2014, ένας συγγραφέας εκφράζει μια άποψη που δεν πολυαρέσει και δέχεται έναν βομβαρδισμό ακραίων έως και χυδαίων σχολίων. Και δεν ξεσηκώνονται και οι πέτρες.
Θέμα: ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΦYΤΟΫΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥΗμ/νια: 18/04/2014 17:28:25Φορέας: Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - ΘράκηςΑΔΑ: ΒΙΗ87ΛΒ-ΘΥ8
Θέμα: Μετάβαση της Φιλαρμονικής στην Ιερά πόλη του ΜεσολογγίουΗμ/νια: 18/04/2014 22:41:24Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΔΕΠΑΔΠΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΕΠΝ-5ΞΩ
Σαν σήμερα στις 18 Απριλίου του 1932 η ελληνική κυβέρνηση υπό τον Ελευθέριο Βενιζέλο αποφασίζει να κηρύξει προσωρινό χρεοστάσιο, δηλαδή αναστολή εξυπηρέτησης των εξωτερικών της δανείων. Η αναστολή αποπληρωμής του ελληνικού εξωτερικού χρέους...ξεκινάει από την 1η Μαΐου του ίδιου χρόνου. Με αυτό τον τρόπο επισημοποιήθηκε ουσιαστικά η πτώχευση. Η χώρα αποσυνδέει τη δραχμή από το χρυσό και το εθνικό νόμισμα στρέφεται στις κυμαινόμενες ισοτιμίες.Η κρίση του 1932 πυροδοτήθηκε από το μεγάλο κραχ του 1929 και την τεράστια πτώση των τιμών στην παγκόσμια οικονομία. Μολονότι η επίδραση του στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο δυσμενής όσο σε κάποιες γειτονικές της χώρες, η οικονομία της αποδείχτηκε ευάλωτη, καθώς ήταν εξαρτημένη σε μεγάλο βαθμό από τις εξαγωγές προϊόντων «πολυτελείας», όπως ο καπνός, το ελαιόλαδο και οι σταφίδες αλλά και από το εφοπλιστικό και μεταναστευτικό συνάλλαγμα.Η προσπάθεια της κυβέρνησης να αποτρέψει την κρίση εξάντλησαν τα αποθέματά της σε χρυσό και συνάλλαγμα. Έτσι, αναγκαστικά αποφασίστηκε η αναστολή της μετατρεψιμότητας του νομίσματος και η αναστολή της εξυπηρέτησης των εξωτερικών δανείων. Συγκεκριμένα:Η εξυπηρέτηση του εξωτερικού χρέους (δημόσιου και ιδιωτικού) είχε φτάσει το 1932 να απορροφά το 81,08% των ελληνικών συναλλαγματικών εισπράξεων. Για το λόγο αυτό η ελληνική κυβέρνηση προσέφυγε στην Κοινωνία των Εθνών (ΚΤΕ) και ζήτησε από τη Διεθνή Οικονομική Επιτροπή (Δ.O.E.) στην Ελλάδα πενταετή αναστολή των χρεολυσίων σε ξένο νόμισμα δανείων και τη σύναψη νέου δανείου 50.000.000 δολαρίων. Το συμβούλιο της Κ.Τ.Ε. στη συνεδρίαση στις 11 Απριλίου 1932 αποφάσισε την αναστολή της καταβολής των χρεολυσίων για ένα μόνο χρόνο και παρέπεμψε την Ελλάδα σε απευθείας συζήτηση με τους ομολογιούχους.Στην προσπάθειά της να αναστείλει την πληρωμή των χρεολυσίων η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε με νόμο η καταβολή των τοκομεριδίων να μειωθεί κατά 25% από την 1η Απριλίου 1932. Στις 25 Απριλίου 1932 κατατέθηκε στη Βουλή νομοσχέδιο «περί αναστολής της υποχρεώσεως της Τραπέζης της Ελλάδος προς εξαργύρωσιν των τραπεζικών γραμματίων αυτής και ρυθμίσεως της αγοράς και πωλήσεως συναλλάγματος». Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε από τη Βουλή και τη Γερουσία και έγινε ο νόμος 5422 της 26/4/1932, διά του οποίου η δραχμή επανερχόταν σε καθεστώς αναγκαστικής κυκλοφορίας και απαγορευόταν η ελεύθερη αγορά συναλλάγματος.Στην αγόρευσή του ο υπουργός Οικονομικών Βαρβαρέσος δήλωσε: «Σήμερον ευρίσκομαι ομολογώ εις εξαιρετικά δυσάρεστον θέσιν εισηγούμενος ενώπιον υμών την εγκατάλειψιν...του χρυσού κανόνος, του χρυσού συναλλάγματος. Όπως υπηνίχθη ο πρόεδρος της Κυβερνήσεως, δεν πρόκειται περί μέτρου το οποίον απορρέει εξ ελευθέρας κρίσεως της κυβερνήσεως...είναι μέτρον επιβληθέν εκ καταστάσεως ανάγκης αναποτρέπτου». Στη συνέχεια κηρύχθηκε προσωρινό χρεοστάσιο και για τους τόκους των εξωτερικών δανείων από την 1η Μαΐου 1932.Στην Ελλάδα μετά την πτώχευση του 1932 ξεκινά μια περίοδος ισχυρού κρατικού παρεμβατισμού στον οικονομικό τομέα και ιδιαίτερα στις εξωτερικές συναλλαγές. Ξεκινά, επίσης, μια πολιτική προστατευτισμού με σκοπό την αυτάρκεια της χώρας επιβάλλοντας δασμούς στα εισαγόμενα προϊόντα και ενισχύοντας την εσωτερική αγορά. Μπαίνει επίσης στο χώρο της κλειστής οικονομίας. Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές δεν γίνονται πλέον με βάση το συνάλλαγμα αλλά με βάση διακρατικές συμφωνίες ενώ τα προς ανταλλαγή προϊόντα κοστολογούνται και ισοσκελίζεται η αξία των εισαγωγών με την αξία των εξαγωγών.Αυτό είχε, εκτός από αρνητικές, και θετικές συνέπειες αφού μέχρι τότε οι συναλλαγές με το εξωτερικό ήταν ελλειμματικές από τη στιγμή που οι εισαγωγές ήταν περισσότερες από τις εξαγωγές. Από το 1933 εξάλλου άρχισε ένα ρεύμα επιστροφής κεφαλαίων από το εξωτερικό λόγω υψηλών ελληνικών επιτοκίων. Αυξήθηκε έτσι και το σε χρυσό αποθεματικό του εκδοτικού πιστωτικού ιδρύματος, της Tράπεζας της Eλλάδος, από 7,6 εκατομμύρια δολάρια το 1932 σε 44,7 εκατομμύρια το 1934. Η αύξηση αυτή είχε ανάλογο αποτέλεσμα στη νομισματική κυκλοφορία.Όμως η κατανομή του νέου «πλούτου», που προέκυπτε από την πολιτική της αυτάρκειας, δημιουργούσε έντονες κοινωνικές αντιπαλότητες. Η μόνιμη κρίση που έπληττε τα μεγάλα εξαγωγικά λιμάνια σε αντίθεση με την ξαφνική ευημερία αγροτικών περιοχών, η άνοδος των κερδών των βιομηχανιών σε αντίθεση με τα χαμηλά ημερομίσθια ήταν μερικά από τα σημεία τριβής που η κυβέρνηση του Λαϊκού Κόμματος (υπό του Παναγή Τσαλδάρη ανήλθε στην εξουσία το 1933) έπρεπε να αντιμετωπίσει. Όμως και τα δύο μεγάλα κόμματα (Λαϊκό Κόμμα και Κόμμα Φιλελευθέρων) πίστευαν μάλλον στην ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας παρά στην άσκηση κοινωνικής πολιτικής και στο σχεδιασμό της οικονομίας. Η αδυναμία της κυβέρνησης Τσαλδάρη να αναλάβει μια περισσότερο δραστήρια διαχείριση της οικονομίας ενίσχυσε την κοινωνική αναταραχή και οδήγησε στην εκπνοή της οικονομικής ανάκαμψης.Οι επιπτώσεις της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης στα ευρωπαϊκά κράτη ήταν δυστυχώς η ανάδειξη ολοκληρωτικών καθεστώτων, φασιστικών και δικτατορικών. Η Ελλάδα δεν ξέφυγε από τον κανόνα, και το 1936 με την ανοχή του παλατιού αρχίζει η δικτατορία του Ι. Μεταξά.tvxs.gr
Ο Γιώργος Μουρούτης έκανε ένα ειρωνικό tweet το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής αναφερόμενος στο πρόσωπο του δημοσιογράφου Κ. Βαξεβάνη. Ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού σχολίασε πως «Ο μόνος που αδικήθηκε από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο Βαξεβάνης (που το περίμενε κιόλας)». ΠΗΓΗ ΦΩΤΟ: Eurokinissi Δείτε το σχετικό «τιτίβισμα»: Ο μόνος που αδικήθηκε απο το ψηφοδελτιο του ΣΥΡΙΖΑ ειναι ο Βαξεβάνης (που το περίμενε κιόλας) — George Mouroutis (@gmourout) April 18, 2014 The post Ο Μουρούτης αποκαλύπτει τον μοναδικό αδικημένο από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ… appeared first on Paraskhnio.gr.
Η Comedie-Francaise είναι ένα ιστορικό θέατρο της Γαλλίας, γνωστό σε όλο τον κόσµο για τις άρτιες παραστάσεις του, που ιδρύθηκε από τον Λουδοβίκο τον ΙΔ΄ το 1680.
Σε Βουκουρεστίου και golden hall πριν από το Πάσχα
Θέμα: ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥΗμ/νια: 18/04/2014 12:47:56Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-2Ν3
Τι μπορείτε να κάνετε;
Γράφει ο Δημήτρης Χρυσικόπουλος, θεολόγος-μαθηματικόςΜια αναλυτική περιγραφή της εικόνας της Σταύρωσης Του Χριστού, αγαπητοί αναγνώστες με δογματικές αναφορές, ώστε να κατανοήσουμε πλήρως τα θεολογικά νοήματα της ανατολικής...ορθοδόξου εκκλησίας μας. Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τον αδελφό και φίλο κ.Δημήτρη Χρυσικόπουλο για την αποστολή της μελέτη του στο ιστολόγιό μας. Καλή Ανάσταση!ΠΡΟΣΚΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣΗ Σταύρωση ως θανατική καταδίκη, ήταν πανάρχαιο γεγονός, γνωστό σε όλους τους λαούς. Ήταν η πλέον ατιμωτική ποινή. Στο Ρωμαϊκό κράτος ήταν νομικά καταχωρημένη, για τους μη Ρωμαίους πολίτες και κυρίως για τους σκλάβους. Ο καταδικασμένος, μετέφερε στους ώμους του την οριζόντια δοκό, έφερε στο στήθος του πινακίδα με την αιτία της καταδίκης του και μετά από μια δύσκολη πορεία, με προπηλακισμούς και χτυπήματα έφτανε στον τόπο της εκτέλεσης, όπου το κάθετο δοκάρι ήταν μπηγμένο στο έδαφος. Ακολουθούσε η απογύμνωσή του, το κάρφωμα των καρπών στην οριζόντια δοκό, η ανύψωση και στερέωση του στο κάθετο δοκάρι και τέλος το κάρφωμα των ποδιών του. Ο θάνατος ήταν αργός, από αναπνευστική ανεπάρκεια, με φρικτούς πόνους.Η Σταύρωση του Χριστού είναι γεγονός κεντρικής σημασίας για την Ορθόδοξη Εκκλησία.Από τους πρώτους χρόνους της ζωής της η Εκκλησία περιγράφει την εμπειρία της σωτηρίας, που μας χάρισε ο Σταυρός του Χριστού. Ο θάνατος του Χριστού στο Σταυρό είναι μια νίκη, ένας «ζωοποιός θάνατος» (λειτουργία Μ. Βασιλείου). Είναι η ολοκλήρωση του λυτρωτικού έργου του Κυρίου επί της γης. Για τον λόγο αυτόν, ο Εσταυρωμένος βρίσκεται σε κάθε ορθόδοξο ναό, πίσω από την Αγία Τράπεζα και πάνω από την ωραία πύλη, στην κορυφή του τέμπλου. Η εικόνα της Σταύρωσης, έχει τη θέση της στο δωδεκάορτο, στην πάνω σειρά του τέμπλου. Ως τοιχογραφία ιστορείται, συνήθως, στο βόρειο μέρος του θόλου.Αρχικά, την περίοδο των Διωγμών, δε ζωγραφιζόταν η Σταύρωση, αλλά συμβολικά ο αμνός του Θεού μπροστά από Σταυρό. Την εποχή του Μ. Κωνσταντίνου αρχίζει η ελεύθερη χρησιμοποίηση του Σταυρού, χωρίς Χριστό. Κατόπιν, μετά τις Χριστολογικές έριδες και τη διατύπωση του ορθοδόξου δόγματος περί Χριστού στις πρώτες οικουμενικές συνόδους, αρχίζει η εμφάνιση του εσταυρωμένου. Γενικά, τα Θεία Πάθη εμφανίζονται στην τέχνη, στα τέλη του 4ου αιώνα. Από τον 6ο Αιώνα, συναντάμε τη Σταύρωση όπως την ξέρουμε σήμερα.Αρχικά, η Σταύρωση απεικονιζόταν ως ιστορικό γεγονός με τους δύο ληστές, τους στρατιώτες που βάζουν κλήρο και το Γολγοθά να κυριαρχεί. Αργότερα, σταδιακά περνούν οι αγιογράφοι από την εξιστόρηση στη θεολογία και τους συμβολισμούς.Ως αναφορά για την περιγραφή και ερμηνεία, θα χρησιμοποιήσουμε την εικόνα του Θεοφάνους του Κρητός, που ιστορήθηκε περί το 1546 μ.Χ. (εικόνα 1) και ένα ευκρινές αντίγραφο της εικόνας του Διονυσίου, που ιστορήθηκε περί το 1600 (εικόνα 2).Τόπος της Σταύρωσης ο Γολγοθάς, έξω από την Ιερουσαλήμ.Ο Σταυρός του Χριστού κυριαρχεί στην εικόνα. Αποτελείται από μια κάθετη δοκό και από τρεις οριζόντιες κεραίες, τη μεγάλη, όπου καρφώθηκαν τα χέρια, μια μικρή, ως υποπόδιο και μία μικρή ως πινακίδα που γράφει την αιτία της καταδίκης, πάνω από το κεφάλι. Η κατακόρυφη δοκός έχει ένα μέρος της μέσα στη γη και το υπόλοιπο, υψώνεται προς τα πάνω. Συμβολίζει την κάθοδο του Χριστού στον κόσμο, το πέρασμα στον Άδη και την άνοδο του στον Πατέρα μετά την Ανάσταση, ως επίσης και την κοινωνία μεταξύ Θεού και ανθρώπων. Η οριζόντια μεγάλη κεραία, συμβολίζει την κοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και τη διάδοση του ευαγγελίου επί της γης. Η οριζόντια μικρή (στήριγμα ποδιών) συμβολίζει τον ζυγό της δικαιοσύνης, την παλινδρόμηση μεταξύ σωτηρίας και απωλείας. Σε πολλές παραστάσεις είναι ελαφρά κεκλιμένη, ώστε το ανυψωμένο μέρος της είναι προς τη μεριά του σωσμένου ληστή και το χαμηλωμένο προς τον ληστή που λοιδορούσε το Χριστό.Ο Άγιος Αυγουστίνος αναφέρει ότι ο Σταυρός, είναι ομοίωμα του δένδρου της «γνώσης του καλού και του κακού», που υπήρχε στον παράδεισο. Υπήρχε μια παράδοση που λέει ότι ήταν κατασκευασμένος από το ίδιο ξύλο. Το πρώτο δέντρο ήταν μέσον της αμαρτίας και του θανάτου, ενώ το δεύτερο, ο Σταυρός, μέσον της Ζωής. Στην ακολουθία της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, ακούμε «Δέντρο της Ζωής που βλάστησε πάνω στο Γολγοθά». Πραγματικά, ένα δέντρο που φαίνεται ριζωμένο στην πέτρα και εισχωρεί στο σκοτεινό άνοιγμα που φαίνεται από κάτω, στο άντρο του Άδη, όπου βρίσκεται και το κρανίο του Αδάμ, κατά την παράδοση. (Εξού και η ονομασία κρανίου τόπος).Ένα μέρος του Σταυρού λοιπόν, βρίσκεται μέσα στη γη και το υπόλοιπο υψώνεται προς τον Ουρανό, για να ενώσει τα καταχθόντα και τα επίγεια με τα ουράνια πράγματα. Κάτω από το Σταυρό, ο παλαιός Αδάμ που μας οδήγησε στον θάνατο, και πάνω στο Σταυρό ο νέος, ο έσχατος Αδάμ, ο Χριστός, που μας οδηγεί στη ζωή. Το αρχαίο δέντρο που με τον καρπό του μας θανάτωσε, έγινε το νέο δέντρο, ο Σταυρός, που με τον καρπό που κρέμεται από αυτό, τον Χριστό, μας ζωοποίησε.Ο Γολγοθάς παριστάνεται βραχώδης, χωρίς ίχνος ζωής, λόγω του ρόλου του ως τόπος εκτελέσεων και από άγονος τόπος, μετατρέπεται σε γόνιμο, με το δέντρο της ζωής, δηλαδή τον Σταυρό.Η ορθόδοξη εικονογραφία δεν ιστορεί αυτόνομα τα γεγονότα, αλλά όλα έχουν μια σύνδεση και μια αλληλουχία. Είναι μέρος του έργου της Σωτηρίας. Στην εικόνα της Γέννησης του Χριστού, βλέπουμε ότι ο Χριστός γεννήθηκε μέσα στο σκοτεινό σπήλαιο, στο άντρο του Άδη, και μάλιστα η φάτνη που τοποθετήθηκε είναι ένα κτιστό μνήμα, που φανερώνει ότι ενανθρώπισε με σκοπό να πεθάνει, ώστε να καταργήσει τον Άδη. Έτσι και ο Σταυρός τοποθετείται και ριζώνει ως δέντρο ζωής, στο σπήλαιο του Άδη. Στη συνέχεια, στην εικόνα της Ανάστασης την «εις Άδου κάθοδο», ο Χριστός πατά πάνω στις συντετριμμένες πύλες του σκοτεινού σπηλαίου του Άδη, καταργώντας τον οριστικά.Το κρανίο του Αδάμ στην εικονογραφία πρωτοεμφανίζεται τον 9ο αιώνα. Έτσι η εικόνα αποκτά έναν ακόμη, δογματικό συμβολισμό. Το κρανίο μας θυμίζει την ματαιότητα και τον εφήμερο χαρακτήρα της ζωής πάνω στη γη. Ο Σταυρός από πάνω, μας παρηγορεί δείχνοντας την αληθινή ζωή. Το αίμα του Χριστού στάζει πάνω στο κρανίο και συμβολίζει το ξέπλυμα των αμαρτιών του Αδάμ αλλά και όλων των ανθρώπων: «εξηγόρασας ημάς εκ της κατάρας του νόμου τω τιμίω σου αίματι». Ξεπλένεται το προπατορικό αμάρτημα με το βάπτισμα της Εκκλησίας μας. Μας θυμίζει και το βάπτισμα του αίματος των μαρτύρων. Τώρα όλοι μπορούν να ζωοποιηθούν, ακόμα και οι νεκροί. Μάρτυρες σε αυτό, οι αναστημένοι νεκροί άγιοι τη στιγμή που ο Χριστός παρέδινε το πνεύμα του πάνω στο Σταυρό. Σε κάποιες τοιχογραφικές, κυρίως, παραστάσεις, ιστορούνται αριστερά του Σταυρού ο Αδάμ, η Εύα και το δέντρο της πτώσης και δεξιά οι εγερμένοι άγιοι, που ξεπροβάλλουν από τα μνημεία.Στα δεξιά του Χριστού εικονίζονται η Παναγία και τρείς γυναίκες που την συνοδεύουν. Όλοι οι ευαγγελιστές αναφέρονται σε αυτές. Όμως, οι περιγραφές τους δεν μας διευκολύνουν και πολύ στην ταύτιση τους. Οι ερευνητές της Καινής Διαθήκης, συγκλίνουν στο ότι είναι οι γνωστές ως «Τρείς Μαρίες»: Η Μαρία του Κλωπά (Ιωάννης) είναι η ίδια με την Μαρία, μητέρα Ιακώβου και Ιωσήφ (Ματθαίος – Μάρκος). Η Σαλώμη (Μάρκος) ταυτίζεται με την Μαρία «μητέρα των παιδιών του Ζεβεδαίου» (Ματθαίος). Και η τρίτη η Μαρία η Μαγδαληνή, που είναι η μόνη από τις τρείς που διαφοροποιείται και αναγνωρίζεται, από το έντονο κόκκινο χρώμα στο ένδυμα και την πλούσια κόμη. Όλες έχουν καλυμμένο το κεφάλι τους με μαφόριο και η μία, συγκρατεί την Παναγία. Την παρηγορούν και με ελεγχόμενη θλίψη, συμμετέχουν στο Θείο Πάθος.Η Παναγία, βρίσκεται ανθρωπίνως, σε έσχατη θλίψη, δεν αναλύεται όμως σε δάκρυα. Συμμετέχει στο Πάθος, με αξιοπρεπή στάση. Βρίσκεται σε πλήρη κοινωνία με τον Υιό και Κύριο της, και συγκατατίθεται στην Αγάπη Του, που προσφέρεται θεληματικά στη θυσία. Τείνει να αποσπαστεί από την συντροφιά της και να πλησιάσει στο Χριστό, που και Εκείνος συγκαταβαίνει και κλίνει το κορμί του προς αυτήν. Με το αριστερό χέρι ακουμπά το πρόσωπο της και το δεξί υψώνεται προς τον Σταυρό. Η σταύρωση και ο θάνατος του Χριστού παραμένουν και για τη Θεοτόκο πραγματικό μυστήριο. Όμως αυτή, παρόλο που θρηνεί, δεν αμφιβάλλει και αναφωνεί «ει και σταυρόν υπομένεις, συ υπάρχεις ο Υιος και Θεός μου»Από την άλλη μεριά, εικονίζονται ο νεαρός Ιωάννης και ο Ρωμαίος εκατόνταρχος, Λογγίνος. Η παρουσία του Ιωάννη αναφέρεται από τον ίδιο, στο ευαγγέλιο του, όπου σώζει και την τελευταία ανθρώπινη επιθυμία Του, να πάρει την Παναγία ως μητέρα του, στο σπίτι του. Ο Ιωάννης κοιτάζει προς τα κάτω θλιμμένος και συλλογισμένος, με το μυστήριο του Πάθους. Δίπλα στον Ιωάννη, είναι ο Ρωμαίος εκατόνταρχος (Ματθαίος – Λουκάς). Ταυτίζεται με τον στρατιώτη, που με την λόγχη εκέντησε την πλευρά του Χριστού, από όπου εξήλθε αίμα και ύδωρ. Έτσι η παράδοση τον διέσωσε με το όνομα Λογχίνος ή μετέπειτα Λογγίνος. Ο Εκατόνταρχος εδώ, αντιπροσωπεύει τα έθνη που δέχονται τον Χριστό ως Θεό. Πράγματι είναι ο πρώτος μη Ιουδαίος, που αναγνωρίζοντας το μυστήριο του Πάθους, ανεφώνησε: «Αληθώς, Θεού Υιός ην ούτος» (Ματθαίος). Για αυτό, εικονίζεται με φωτοστέφανο και με υψωμένο το δεξί του χέρι, διακηρύττοντας την αλήθεια αυτή. Φορά πλουμιστή στολή και κρατά στρόγγυλη ασπίδα.Πίσω από το Σταυρό φαίνονται τα τείχη της Ιερουσαλήμ, λίγο χαμηλά, για να μην «ενοχλούν» οπτικά, το κυρίως θέμα, τη Σταύρωση. Στις αρχαιότερες παραστάσεις, τα τείχη απουσιάζουν εντελώς. Εκεί κυριαρχούσε το βουνό, ο Γολγοθάς. Είπαμε όμως ότι αρχικά, εικονίζονταν καθαρά τα ιστορικά γεγονότα.Αργότερα οι εικονογράφοι, πρόσθεσαν τα τείχη, καθαρά για θεολογικούς λόγους. Ο Χριστός έπαθε έξω από την αγαπημένη πόλη των Ιουδαίων. Μας προσκαλεί, λοιπόν, να τον ακολουθήσουμε: «ου γαρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν» (προς Εβραίους). Η πρώτη εμφάνιση των τειχών, παρατηρείται τον 5ο αιώνα στην Αγία Σαββίνα της Ρώμης. Πάνω από τα τείχη κυριαρχεί ο χρυσός φόντος. Κανένα άλλο φυσιοκρατικό στοιχείο. Επιλέχτηκε αυτό από τους εικονογράφους, γιατί ο Μ. Αθανάσιος και ο Άγιος Ι. Χρυσόστομος, τονίζουν ότι η υπερκόσμια δύναμη του Σταυρού, καθαρίζει την έκταση της ατμόσφαιρας από τις δαιμονικές δυνάμεις.Μέχρις εδώ αναφερθήκαμε στην εικόνα της Σταύρωσης όπως καθιερώθηκε μέχρι σήμερα στη λεγόμενη «Κρητική» ζωγραφική. Λιτή και αυστηρά ρυθμική σύνθεση, απεικονίζει την θεολογική και δογματική έννοια του γεγονότος και διατηρεί το χαρακτήρα της λατρευτικής εικόνας.Από την Παλαιολόγεια εποχή, εικονίζονται αριστερά και δεξιά, δύο μικρογραφημένες γυναικείες μορφές, που ωθούνται από αγγέλους. Η μία, από δεξιά του Χριστού, νέα και όμορφη. Κρατά δισκοπότηρο, που συλλέγει το αίμα και ύδωρ από την πλευρά του Χριστού, και συμβολίζει την Καινή Διαθήκη και την ιδρυόμενη εκκλησία, που με το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, συνεχίζει το λυτρωτικό έργο του Χριστού. Η άλλη από αριστερά, φαίνεται ηλικιωμένη και διώχνεται από έναν άγγελο και στρέφει αγωνιωδώς το κεφάλι προς τα πίσω, ατενίζοντας τον Χριστό. Συμβολίζει την Παλαιά Διαθήκη και την καταργούμενη συναγωγή των Ιουδαίων. Πράγματι ο Χριστός, μας παρέδωσε το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, κατά το Μ. Δείπνο.Ο Άγιος Αυγουστίνος, λέει ότι το αίμα και ύδωρ, συμβολίζουν τα μυστήρια της Θ. Ευχαριστίας και του Βαπτίσματος. Όπως η Εύα πλάστηκε από το πλευρό του Αδάμ έτσι και τα μυστήρια αυτά προήλθαν από την πλευρά του «Νέου Αδάμ», του Χριστού. Έτσι λοιπόν, η Εκκλησία γεννήθηκε «δια του Σταυρού». Βέβαια, η Πεντηκοστή είναι η επίσημη δημόσια Εμφάνιση της Εκκλησίας και η τελείωση της, μέσω του Παρακλήτου, αφού το Άγιο Πνεύμα είναι αυτό που: «όλον συγκροτεί τον θεσμόν της Εκκλησίας».Από τον 6ο αιώνα, στις περισσότερες εικόνες της Σταύρωσης, δεξιά και αριστερά, πάνω από τον Σταυρό ζωγραφίζονται οι προσωποποιήσεις του ήλιου και της σελήνης (εικόνα 2). Ο ήλιος κόκκινος και η σελήνη γκρίζα, στρέφουν τις ακτίνες τους προς το Χριστό. Στα Ευαγγέλια, αναφέρεται ότι τη στιγμή της Σταύρωσης, παρόλο που ήταν μεσημέρι, σκοτάδι σκέπασε όλη τη χώρα. Οι προσωποποιήσεις των ουράνιων σωμάτων, φανερώνουν ότι όλη η φύση συμπάσχει. Ο Άγιος Αυγουστίνος μας λέει ότι η σελήνη συμβολίζει την Π. Διαθήκη και ο ήλιος την Κ. Διαθήκη. Συνυπάρχουν, ώστε η Π. Διαθήκη φωτίζεται και γίνεται κατανοητή μέσω της Κ. Διαθήκης. Και εκείνη τη στιγμή της μεγάλης Δόξας, του θανάτου δηλαδή του Χριστού στο Σταυρό, εκπληρώνονται όλες οι προφητείες.Συχνά, πάνω από το Σταυρό εικονίζονται δύο άγγελοι θλιμμένοι, που είναι αποτέλεσμα της επίδρασης των λειτουργικών κειμένων στην εικονογραφία. Οι ουράνιες δυνάμεις συμπάσχουν.Θα κλείσουμε την παρουσίαση και ερμηνεία της Εικόνας με το πώς και γιατί ζωγραφίζουμε το Χριστό, πάνω στο Σταυρό.Ο ορθόδοξος αγιογράφος, δεν ζωγραφίζει το Χριστό στη ανθρώπινη φύση του απομονωμένα, αλλά σε πλήρη Δόξα Θεού. Ως άνθρωπος έπασχε και θανατώθηκε, αλλά η θεότητα έμεινε αθάνατη. Παρόλο που σωματικά απέθανε, το σώμα του δεν γνώρισε τη διαφθορά, δηλαδή τη σήψη. Για αυτό, δεν παρουσιάζεται ρεαλιστικά, ως νεκρό σώμα που κρέμεται άθλια, αλλά, ως Κύριος της ζωής, σε πλήρη δόξα. Παρότι είναι νεκρός, στηρίζεται ήσυχα στα πόδια ως ζωντανός. Ως Βασιλιάς στο θρόνο του. Απευθύνεται στο πνεύμα του θεατή και όχι στο συναίσθημα του. Αρχικά ο Χριστός ζωγραφιζόταν με ανοιχτά τα μάτια (εικόνα 3), παρόλο που ήταν νεκρός, για να επισημανθεί θεολογικά, ότι ο θάνατος δεν το άγγιξε. Μετά όμως την εμφάνιση των Βογομίλων και των Παυλικιανών, που διακήρυτταν ότι ο Χριστός, φαινόταν ότι έπασχε, και όχι ότι έπασχε πραγματικά, πάλι θεολογώντας οι αγιογράφοι, άρχισαν να τον εικονίζουν με κλειστά τα μάτια (850 μ.Χ.).Στη Δύση, επικράτησε ο Χριστός να φέρει το ακάνθινο στεφάνι, το οποίο πρωτοεμφανίστηκε κατά την αναγέννηση. Τότε εκεί επικράτησε η φυσικότητα στην παράσταση, γιατί σκοπός της Δυτικής ζωγραφικής, είναι η συγκίνηση του θεατή και όχι η μυστική του ένωση με το τελούμενο, και άρα η σωτηρία του. Για αυτό στην Ανατολή, ο Χριστός, ήρεμα, γέρνει ελαφρά το κεφάλι του στα δεξιά, σα να κοιμάται. Έχει το κορμί του μια μικρή κλίση προς τα δεξιά, σημάδι του θανάτου, όμως στηρίζεται ως ζωντανός στα πόδια του, τα οποία είναι καρφωμένο ξεχωριστά το καθένα και όχι το ένα πάνω στο άλλο, όπως ζωγραφίζεται στη Δύση.Από τη δεξιά πλευρά, ρέει αίμα και ύδωρ. Από τις παλάμες και τα πόδια ρέει το ζωοποιό αίμα Του, που διαποτίζει το κρανίο του Αδάμ. Τα χέρια του, εκτείνονται απαλά στο σταυρό και οι παλάμες του, είναι ανοιχτές. Και αυτό γιατί μας προσκαλεί με ανοιχτή την αγκάλη του, να τον ακολουθήσουμε. Επίσης προσκαλεί και τον θάνατο να έρθει γιατί ο Χριστός, θεληματικά έπαθε και απέθανε, και όχι αναγκαστικά. Υπάρχουν και τοιχογραφικές παραστάσεις που αποτυπώνουν το δόγμα αυτό, που δείχνουν το Χριστό, να ανεβαίνει μόνος του πάνω στο Σταυρό, με τη βοήθεια μιας σκάλας.Μέχρι τον 8ο αιώνα ο Χριστός ζωγραφιζόταν όχι γυμνός, αλλά φορώντας ένα ολόσωμο αμάνικο ένδυμα, το κολόβιο (εικόνα 3). Αυτό είναι ανατολική παράδοση. Από σεβασμό, στην ανατολή, δεν παρουσίαζαν γυμνά σώματα, ούτε ως αγάλματα ούτε ως ζωγραφιές. Μετά την εικονομαχία, επικράτησε η μορφή που γνωρίζουμε. Το σώμα είναι γυμνό, αλλά σεμνότατο. Νεκρό μεν, αλλά ζωγραφισμένο ως ζωντανό. Μόνο ένα λευκό ύφασμα, καλύπτει την περιοχή της οσφύος, που με τις όμορφες πτυχές του, τονίζει τη ρυθμικότητα της όλης σύνθεσης. Ο Χριστός μένει γυμνός και εκφράζει τη δική μας πνευματική γύμνια. Εμείς τον γυμνώνουμε και Αυτός μας ντύνει με τον εαυτό του: «Χριστόν ενεδύσασθε».Ο εσταυρωμένος στην ορθόδοξη εικονογραφία, είναι η ενσάρκωση του χαροποιού πένθους, της χαρμολύπης. Είναι θεός και άνθρωπος συγχρόνως. Βλέπουμε νεκρό το Χριστό και συνειδητοποιούμε την αθανασία. Η εικονογραφία συμβαδίζει με την υμνολογία. Η ζωή εν τάφω. Η Σταύρωση είναι αναστάσιμη. Όπως και τα εγκώμια της Μ. Παρασκευής, αντί να μας θλίβουν, μας χαροποιούν και ανυπομονούμε για την Ανάσταση. Με τη σειρά της, η Ανάσταση είναι Σταυρώσιμη: «Εσταυρώθης δι εμέ, ίνα εμοί πηγάσεις την άφεσιν, εκεντήθης την πλευράν, ίνα κρουνούς ζωής αναβλύσεις μοι…» μας θυμίζει ο κατανυκτικός ύμνος.Πάνω στο Σταυρό συνυπάρχει η Ζωή και η Ανάσταση. Για αυτό, η πινακίδα πάνω από το κεφάλι του Χριστού γράφει «Ο Βασιλεύς της Δόξης» και όχι το ιστορικό αλλά και ειρωνικό Ι.Ν.Β.Ι. Το αναστάσιμο τροπάριο λέει «θανάτω, θάνατον πατήσας». Άρα, Η Σταύρωση του Χριστού δεν είναι αποτυχία του έργου Του, αλλά πλήρης επιτυχία. Είναι η νίκη του θανάτου. Είναι η Δόξα του Υιού και Λόγου του Θεού. Μην ξεχνάμε ότι εκείνη τη στιγμή βρίσκεται στον Άδη και λυτρώνει τους κεκοιμημένους. Αυτό μαρτυρεί και η ορθόδοξη εικόνα της Ανάστασης, δηλαδή «εις Άδου κάθοδος».Καλή Ανάσταση.sophia-siglitiki.blogspot.gr
Θέμα: ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ Ε.Α.25294 ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Α.Δ.ΗΛΕΙΑΣ.Ημ/νια: 18/04/2014 10:44:57Φορέας: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗΑΔΑ: ΒΙΗ8Ι-ΒΟΘ
Θέμα: ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣΗμ/νια: 18/04/2014 12:04:53Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και ΙονίουΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Φ-ΘΓ5
Ονομαζόταν Θεόδωρος και αποβιβάστηκε σε ακτή της Φλώριδας στις 14 Απριλίου του 1528. Ήταν μέλος ισπανικής εξερευνητικής αποστολής...Στις 17 Ιουνίου του 1527 από το λιμάνι Σανλούκαρ της Αναδαλουσίας απέπλευσε ένας στολίσκος από πέντε πλοία, με κυβερνήτη τον σκληροτράχηλο δον Πανφίλο ντε Ναρβάεθ και προορισμό της δυτικές ακτές του Μεξικού και της Φλώριδας, που τότε ήταν αποικίες του ισπανικού στέμματος.Ανάμεσα στα μέλη του πληρώματος ήταν και κάποιος Έλληνας ονόματι Θεόδωρος, όπως αναφέρει στο ημερολόγιο που κρατούσε ο ταμίας της αποστολής Αλβάρ Νούνιεθ Καμπέθα ντε Βάκα. Ο συμπατριώτης μας θα πρέπει να ήταν κάποιος μισθοφόρος που διψούσε για εύκολο χρήμα, συνηθισμένο φαινόμενο εκείνη την εποχή.Ο στολίσκος του Ναρβάεθ, μετά από πολλές περιπέτειες, προσορμίστηκε στις ακτές της δυτικής Φλώριδας, κοντά στη σημερινή πόλη Τάμπα, στις 14 Απριλίου του 1528.Εκεί τους υποδέχθηκαν κάποιοι Ινδιάνοι που τους έδειξαν μικρά κομματάκια χρυσού. Όταν οι κονκισταδόρες τους ρώτησαν πού τα βρήκαν, οι Ινδιάνοι έδειξαν τα βουνά στα ενδότερα της περιοχής, όπου κατοικούσαν οι Απαλάτσι, μία φυλή Ινδιάνων.Η ευκαιρία που τους παρουσιαζόταν ήταν μοναδική. Αμέσως ξεκίνησαν για τη χρυσοφόρο περιοχή, αλλά κατά τη διαδρομή πολλοί από αυτούς αφανίστηκαν από τις αρρώστιες, ενώ οι εναπομείναντες βρέθηκαν σε αφιλόξενα εδάφη και έχασαν τον προσανατολισμό τους.Από το αδιέξοδο τους έβγαλε ο Έλληνας (Griego), όπως τον αποκαλούσαν.Ο Θεόδωρος θα πρέπει να είχε γνώσεις ναυπηγικής, αφού κατόρθωσε να κατασκευάσει βάρκες, με τις οποίες οι χρυσοθήρες κατόρθωσαν να διαφύγουν μέσω των παραποτάμων του Μισισιπή και στις 28 Οκτωβρίου του 1528 να φθάσουν σ’ ένα όρμο, κοντά στη σημερινή πόλη της Πενσακόλα, αρκετά μακριά από την αρχική τους βάση.Οι Ινδιάνοι της περιοχής προσφέρθηκαν να τους προμηθεύσουν νερό και ο Θεόδωρος τους ακολούθησε. Έκτοτε, αγνοούνται τα ίχνη του, παρά τις προσπάθειες των συντρόφων του να τον βρουν.Υπέθεσαν ότι ο Θεόδωρος τους «πούλησε», για να καρπωθεί μόνο αυτός το χρυσάφι. Η αποστολή του δον Πανφίλο ντε Ναρβάεθ επέστρεψε στην Ισπανία το 1537, δέκα χρόνια αφότου είχε αναχωρήσει από το λιμάνι Σανλούκαρ της Ανδαλουσίας.Τρία χρόνια αργότερα, ο γραμματέας του Ισπανού κατακτητή Ερνάντο Ντε Σότο, Γονθάλο Βαλντέζ, βρέθηκε στην περιοχή, όπου είχε εξαφανισθεί ο Θεόδωρος και πληροφορήθηκε από Ινδιάνους ότι είχε δολοφονηθεί για άγνωστο λόγο από ομοεθνείς τους.Η Ελληνική κοινότητα της Φλώριδας θεωρεί τον Θεόδωρο τον πρώτο Έλληνα που πάτησε το πόδι του στην Αμερική.Ανήγειρε, μάλιστα, άγαλμά του στην παραλία της πόλης Κλιαργουότερ της Φλώριδας, τα αποκαλυπτήρια του οποίου έγιναν στις 8 Ιανουαρίου του 2005.schizas.com
Θέμα: Έγκριση μετακίνησης εκτός έδρας του υπαλλήλου ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ της Δ.Δ. Ηρακλείου Ημ/νια: 18/04/2014 10:35:01Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση ΚρήτηςΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Θ-ΡΟΡ
Η πολύ αναμενόμενη συλλογή του brand MARIANNA G. για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2014 «παντρεύει» τις πιο σημαντικές τάσεις της σεζόν με την ελληνική κληρονομιά και ιστορία.  Από μονόχρωμα υφάσματα και tropical prints, μέχρι wet look και πλεκτά η Marianna δημιούργησε μία σειρά από μπικίνι, ολόσωμα μαγιό, καφτάνια και...
Θέμα: ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΗμ/νια: 18/04/2014 12:27:19Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-ΖΒΛ
Θέμα: ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣΗμ/νια: 18/04/2014 11:53:58Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και ΙονίουΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Φ-ΕΤΩ
Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΚΟΥΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΗμ/νια: 18/04/2014 11:10:13Φορέας: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΞΑΝΘΗΣΑΔΑ: ΒΙΗ8469ΗΛ8-Β2Π
Στο πρώτο μισό της σεζόν, ο Φερνάντο Γιορέντε δεν κατάφερε να γίνει βασικός στη Γιουβέντους, καθώς είχε προβλήματα με την προσαρμογή του στα νέα δεδομένα. Κάτι που του στοιχίζει ουσιαστικά και τη συμμετοχή του στο προσεχές Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο ίδιος γνωρίζει την κατάσταση και υποστήριξε πως δεν πιστεύει ότι θα είναι στις επιλογές του Βιθέντε ντελ Μπόσκε. «Το δυσκολότερο πράγματα για εμένα, ήταν να προσαρμοστώ στη Γιουβέντους. Δέχτηκα σκληρή κριτική. Πλέον, δεν σκέφτομαι το Παγκόσμιο Κύπελλο. Το γεγονός ότι εγώ και ο Τέβεζ θα είμαστε εκτός, είναι θετικό για τη Γιουβέντους», είπε.  
Τα καταστήματα στην Τσάινα Τάουν της Θεσσαλονίκης άνοιξαν κι αυτά σήμερα στη 13.00, υπακούοντας στον εμπορικό κανόνα της ημέρας...Στη γειτονιά απέναντι από τα δικαστήρια, τα μαγαζιά ρούχων και παιχνιδιών με τις κινέζικες επιγραφές και τα φαναράκια στη βιτρίνα, συμπληρώνουν φέτος 15 χρόνια λειτουργίας. Ο αριθμός τους έχει μάλιστα αυξηθεί, καθώς υπολογίζεται ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον 150 κινέζικα καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι οικογενειακές επιχειρήσεις.Στη Θεσσαλονίκη, με επίκεντρο τη λεγόμενη Τσάινα Τάουν, πέριξ των οδών Αισώπου, Προμηθέως, Ταντάλου, ζουν κι εργάζονται περίπου 3.000 Κινέζοι, οι οποίοι έχουν στήσει τη δική τους άγνωστη οικονομία. Ο τζίρος των κινέζικων καταστημάτων εκτιμάται ότι φτάνει τα 60 εκ. ευρώ τον χρόνο, ενώ παλιότερα είχε υπολογιστεί ότι αποδίδουν 500.000 ευρώ ΦΠΑ κάθε τρίμηνο στο ελληνικό δημόσιο.Τα εμπορεύματα εισάγονται από την Κίνα μέσω Ιταλίας ως κοινοτικά, ενώ συχνά πελάτες είναι Ρομά, οι οποίοι αγοράζουν ρούχα για παζάρια και πανηγύρια. Πίσω από τα περισσότερα καταστήματα βρίσκεται μια μικρή ομάδα Κινέζων επιχειρηματιών, που ελέγχουν οικονομικά την Τσάινα Τάουν. Ακριβή στοιχεία για την εμπορική δραστηριότητα στην περιοχή, παραδέχονται εφοριακοί και αστυνομικοί που ασχολούνται με το οικονομικό έγκλημα, είναι δύσκολο να υπάρξουν, καθώς παρά τους συνεχείς ελέγχους των αρμόδιων αρχών, πολλά εμπορεύματα συνεχίζουν να διακινούνται κάτω από θολό φορολογικό καθεστώς.Οι Κινέζοι είναι φιλήσυχοι, όμως πολύ κλειστοί και καχύποπτοι με τους άγνωστους που επισκέπτονται την περιοχή. Προσποιούνται ότι δεν καταλαβαίνουν ελληνικά ή αγγλικά και κρύβονται μέσω στα καταστήματά τους, αν προσπαθήσεις να τους φωτογραφίσεις.Τα τελευταία χρόνια έχουν ριζώσει στην περιοχή. Νοικιάζουν διαμερίσματα στις ίδιες οικοδομές που βρίσκονται οι επιχειρήσεις τους, τρώνε και αγοράζουν είδη πρώτης ανάγκης από ελληνικά καταστήματα, ορισμένα εκ των οποίων έχουν διαφημιστικές πινακίδες και στα κινέζικα. Οι περισσότεροι κατάγονται από περιοχές της Νότιας Κίνας, κυρίως από την επαρχία Zhejiang.seleo.gr
Θέμα: ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΕΝΤΑΛΜΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ - ΕΛΑΙΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΠΗ ΑΡΓΟΥΣ - ΔΕΔΕΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Ημ/νια: 18/04/2014 11:46:27Φορέας: Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας – Αλληλεγγύης και Αθλητισμού Δήμου Άργους – ΜυκηνώνΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΚΨΟ-ΜΕ7
Σημαντικό πρώτο βήμα για την αποκλιμάκωση της κατάστασης χαρακτήρισε τη συμφωνία της τετραμερούς συνόδου (ΗΠΑ, Ρωσία, ΕΕ, Ουκρανία) στη Γενεύη για την Ουκρανία, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης... και υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος.«Τα σημεία που συμφωνήθηκαν στη Γενεύη είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα για την αποκλιμάκωση της κατάστασης και τη διαμόρφωση των προϋποθέσεων υπέρβασης της κρίσης στην Ουκρανία» δήλωσε ο κ. Βενιζέλος εκ μέρους της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.«Τώρα, σημασία έχει η συνεπής εφαρμογή όσων συμφωνήθηκαν, προκειμένου να αποκατασταθεί, σε όλα τα επίπεδα, κλίμα εμπιστοσύνης και αίσθημα ασφάλειας» υπογράμμισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών.Πηγή : protothema.gr
Η ήττα με 26 πόντους από την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα είναι αρνητικό ρεκόρ για τον Παναθηναϊκό στη σύγχρονη Ευρωλίγκα – Άγγιξαν και το χειρότερο ρεκόρ συγκομιδής στην επίθεση οι «πράσινοι» Εφιαλτικό από κάθε άποψη ήταν για τον Παναθηναϊκό το δεύτερο παιχνίδι της σειράς με την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα. Η ήττα με 77-51 είναι η πιο […]
Θέμα: ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΗμ/νια: 18/04/2014 15:23:11Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-ΤΧ0
Δηλαδή και με αυτό έπρεπε να ασχοληθεί ο Πρωθυπουργός; Ο Σαμαράς ανέλαβε πρωτοβουλία και απομάκρυνε μία επίορκη.
Θέμα: ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΦYΤΟΫΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥΗμ/νια: 18/04/2014 17:30:22Φορέας: Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - ΘράκηςΑΔΑ: ΒΙΗ87ΛΒ-ΝΓΩ

Θέμα: Προμήθεια και τοποθέτηση κουρτινών, αυλαίας και μοκετών στο κινηματοθέατρο ΈφηΗμ/νια: 18/04/2014 12:25:38Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΔΕΠΑΔΠΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΕΠΝ-ΒΧΘ
Θέμα: ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥΗμ/νια: 18/04/2014 15:48:04Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-82Ρ
Νωρίτερα τη Μεγάλη Παρασκευή, έγινε γνωστή η θλιβερή είδηση της αυτοκτονίας του Κανγκ Μιν-γκιου, υποδιευθυντή του λυκείου, οι μαθητές του οποίου βρίσκονταν... σε εκδρομή με το μοιραίο φέρι μποτ «Sewol», που βυθίστηκε τη Μεγάλη Τετάρτη στη νότια ακτή της Νοτίου Κορέας.Αυτό όμως που κάνει ακόμα πιο τραγική την παραπάνω είδηση, είναι το σημείωμα που φέρεται, σύμφωνα με τα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης, να άφησε πίσω του ο 52χρονος εκπαιδευτικός, που βρέθηκε κρεμασμένος σε ένα δέντρο, έξω από το γυμναστήριο που έχουν καταλύσει οι οικογένειες των αγνοουμένων, περιμένοντας να μάθουν νέα για την τύχη τους.Έγραψε ο Μιν-γκιου: «Το να ζήσω εγώ, όταν ακόμα υπάρχουν 200 αγνοούμενοι, είναι πολύ οδυνηρό. Αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη. Εγώ πίεσα, για να γίνει αυτή η εκδρομή. Θα ξαναγίνω δάσκαλος στην άλλη ζωή, για τους μαθητές μου, τα πτώματα των οποίων δεν έχουν βρεθεί».Σύμφωνα με την αστυνομία, το τραγικό σημείωμα του αυτόχειρα βρέθηκε μέσα στο πορτοφόλι του...Πηγή : protothema.gr
Εξιχνιάστηκε έπειτα από μεθοδική και εμπεριστατωμένη έρευνα που διεξήγαγε η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας, η ληστεία που... διαπράχθηκε πριν από τέσσερις ημέρες σε βάρος ηλικιωμένης στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας.Συνελήφθησαν χθες το βράδυ, δυνάμει ενταλμάτων σύλληψης του κ. Ανακριτή Βόλου από αστυνομικούς της προαναφερόμενης Υπηρεσίας τρεις ημεδαποί, ηλικίας 22, 27 και 34 ετών. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της ληστείας και της παράβασης του νόμου περί όπλων.Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης αστυνομικής έρευνας εξακριβώθηκε και η εμπλοκή ενός 39χρονου ημεδαπού συνεργού τους, σε βάρος του οποίου εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τα ίδια αδικήματα.Ειδικότερα, οι τρεις δράστες μαζί με τον 39χρονο συνεργό τους που αναζητείται, το πρωί της Μεγάλης Τρίτης διέρρηξαν οικία 80χρονης ημεδαπής, όπου με την απειλή μαχαιριού και την άσκηση σωματικής βίας από τον έναν δράστη, αφαίρεσαν από την ηλικιωμένη ένα πορτοφόλι με το χρηματικό ποσό των 4.000 ευρώ.Σε νομότυπη έρευνα που διενεργήθηκε στην οικία του 22χρονου, αλλά και στην κατοχή των άλλων δύο συλληφθέντων βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν:- ένα μαχαίρι, συνολικού μήκους 18,5 εκατοστών με μήκος λάμας 8,5- ένας υαλοθραύστης, καθώς και- το χρηματικό ποσό των 3.000 ευρώ, που αποτελεί μέρος του αφαιρεθέντος χρηματικού ποσού, το οποίο αποδόθηκε στην ηλικιωμένη.Οι συλληφθέντες με τη σχηματισθείσα σε βάρος τους δικογραφία θα οδηγηθούν αρμοδίως, ενώ την προανάκριση διενήργησε η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου.e-volos.gr
Την Μαρία Μπεκατώρου συνάντησε σε πρόσφατη πρωινή της έξοδο ο φωτογραφικός φακός του entertv.gr στο Κολωνάκι. Η παρουσιάστρια των «Καρντάσιανς» και του  «Your face sounds familiar» απόλαυσε μια χαλαρή βόλτα στην περιοχή μαζί με τον σύζυγο της Αντώνη Αλεβιζόπουλο. Photo: NDP Photo Διαβάστε επίσης: Είναι ο σύντροφος πασίγνωστης και γοητευτικής ηθοποιού. Δείτε τους μαζί!
Θέμα: ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥΗμ/νια: 18/04/2014 11:17:03Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-Δ24
Θέμα: ΕΝΤΟΛΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣΗμ/νια: 18/04/2014 12:01:53Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και ΙονίουΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Φ-ΗΕΙ
Θέμα: Εντολή μετακίνησης εκτός έδραςΗμ/νια: 18/04/2014 10:33:44Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου - Δυτικής ΜακεδονίαςΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Γ-Α49
Θέμα: ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΒΕΞΗμ/νια: 18/04/2014 09:49:19Φορέας: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΞΑΝΘΗΣΑΔΑ: ΒΙΗ8469ΗΛ8-ΡΚ9
Η ενέργεια και οι ανάγκες τροφοδοσίας αποτελούν τον βασικότερο περιοριστικό παράγοντα για την περαιτέρω διείσδυση των...λογιών-λογιών γκάτζετ στην αγορά.Μέχρι σήμερα είχαν κάνει την εμφάνισή τους στο εμπόριο ορισμένες ηλιακές τεχνολογίες για τη φόρτιση μικρών συσκευών.Οι ανεμογεννήτριες εκμεταλλεύονται μια καθαρή πηγή ενέργειας, τον άνεμο, ωστόσο το γεγονός ότι αναπτύσσονται σε μεγάλη κλίμακα τις καθιστά ακατάλληλες για μικρές συσκευές.Παρόλα αυτά, μια νέα τεχνολογική καινοτομία στην αιολική ενέργεια, μια φορητή μικρο-ανεμογεννήτρια έρχεται να φορτίσει smartphones, tablets και άλλες φορητές ηλεκτρονικές συσκευές με τη δύναμη του ανέμου.Παρότι, η χαμηλή συγκριτικά αποδοτικότητα των ανεμογεννητριών κάθετου άξονα (VAWT) δεν τους έχει επιτρέψει να καταλάβουν αξιοσημείωτα μερίδια στην αγορά των αιολικών, ορισμένες εταιρείες συνεχίζουν να εξελίσσουν τέτοιες τεχνολογίες στοχεύοντας σε εξειδικευμένες αγορές, όπως αυτή των προσωπικών και φορητών συσκευών.—Η αιολική ΤριάδαΗ ανεμογεννήτρια Trinity, η οποία χαρακτηρίζεται ως “Φορητός Σταθμός Παραγωγής Αιολικής Ενέργειας (Portable Wind Turbine Power Station)” λόγω της ενσωματωμένης μπαταρίας της, είναι σχεδιασμένη με τρόπο ώστε να μπορεί να μεταφερθεί με ευκολία, αλλά και να παράσχει καθαρή ηλεκτρική ισχύ ικανή να φορτίσει ατομικές ηλεκτρονικές συσκευές.Την ανεμογεννήτρια Trinity σχεδίασε και κατασκεύασε η  Skajaquoda, μια ερευνητική ομάδα που εδρεύει στη Μινεσσότα των ΗΠΑ.Η φορητή ανεμογεννήτρια στηρίζεται σε ένα πτυσσόμενο τρίποδο που ενσωματώνεται στον σκελετό μετά τη χρήση της. Φέρει τρεις έλικες, επίσης πτυσσόμενες, οι οποίες περιστρέφουν μια γεννήτρια ισχύος 15 Βατ και φορτίζουν μια μπαταρία των 15.000 mAh.Κατασκευασμένη από πλαστικό και αλουμίνιο, η ανεμογεννήτρια ζυγίζει περίπου 1800 γραμμάρια, έχει μήκος 58 εκατοστά εν λειτουργία, ενώ διπλώνεται σε έναν κύλινδρο ύψους 30 εκατοστών για τη μεταφορά.Οι εφευρέτες της ανεμογεννήτριας Einar και Agust Agustsson στράφηκαν στην πλατφόρμα Kickstarter προκειμένου να βρουν τα 50.000 δολάρια που χρειάζονται για να ολοκληρώσουν το πρωτότυπο.Οι υποστηρικτές που θα διαθέσουν 249 δολάρια θα είναι οι πρώτοι που θα λάβουν μια ανεμογεννήτρια Trinity, ενώ αυτοί που θα διαθέσουν 399 δολάρια θα λάβουν μια περιορισμένη έκδοση της τεχνολογίας.Η εταιρεία εκτιμά ότι τα πρώτα μοντέλα θα αποσταλούν στους υποστηρικτές τον Ιανουάριο του 2015 και ότι η μαζική παραγωγή θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους.econews.gr
Τις επόμενες εβδομάδες θα τεθεί στη βάσανο των αγορών για ακόμα μία φορά η τεχνολογική επανάσταση των τρισδιάστατων εντυπώσεων ή 3D printing. Τεράστιες οι προοπτικές, αλλά εξίσου μεγάλες οι προκλήσεις για τη νέα τεχνολογία.
Θέμα: ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΙΑΣ ΕΠΕΗμ/νια: 18/04/2014 14:35:27Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-Υ00
Προ ημερών η οργάνωση «Γιατροί Χωρίς Σύνορα» με συνέντευξή της έφερε μιαν ακόμη φορά στο προσκήνιο ένα μέρος της εξαχρείωσης, που ορίζει τον υγιή κόσμο μας από την κόλαση των «αθλίων».
Θέμα: ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΗμ/νια: 18/04/2014 11:06:56Φορέας: ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΥΔΡΑΣΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΞΘΟ-ΖΥΗ
του Ιωάννη ΜιχαλέτουΗ προώθηση "Τζιχαντιστών" στο πεδίο μάχης της Συρίας, εάν και μειωμένη τους τελευταίους τρεις μήνες, εξακολουθεί να υφίσταται, λόγω ενός καλό δομημένο μηχανισμού ...στρατολόγησης, προπαγάνδας και εν συνεχεία προώθησης μέσω της Τουρκίας στη Συρία.Καταρχάς, στη Σερβία ο αριθμός των ενεργοποιημένων Ισλαμιστών ανέρχεται σε 500 περίπου άτομα τα οποία λαμβάνουν ενεργά μέρος στις παραπάνω δραστηριότητες εκ των οποίων τα 200 δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή του Βελιγραδίου και τα υπόλοιπα στο Σαντζάκ, μια περιοχή όπου η παρουσία τόσο των Σαουδαραβικών κύκλων όσο και της Τουρκίας είναι έντονη τη τελευταία δεκαετία. Επιπλέον υφίστανται πυρήνες στο Νόβι Σάντ, την Λοζνίτσα, Σενίτσα, Τούτιν και Σουμαντίγια.Η όσμωση και η συνεργασία των Ισλαμιστών στη Σερβία με αυτούς στη Βοσνία, είναι έντονη και διαπλεκόμενη όχι μόνο στο θρησκευτικό-πολιτικό πεδίο αλλά και σε αυτό των δραστηριοτήτων που άπτονται της οργανωμένης διακίνησης ναρκωτικών και όπλων με τις οποίες τροφοδοτούν τις υπόλοιπες ενέργειες τους.Ο Νουσρέτ Ιμάνοβιτς της Βοσνίας, κεντρική φιγούρα σκληροπυρηνικού ηγέτη της Βοσνίας διαπλέκεται με τον επίσης Βόσνιο Σαφέτ Κουντούζιοβιτς που κατοικοεδρεύει στη Βιέννη, μια πόλη που είναι κατ'ουσία το επίκεντρο όλων των διοργανωτών των Ισλαμιστικών δικτύων στα Δυτικά Βαλκάνια.Πρόσφατα η Σερβική Αστυνομία συνέλαβε μέλη της εξτρεμιστικής οργάνωσης Φουρκάν η οποία απέστειλε δεκάδες μαχητές στη Συρία και ταυτοχρόνως ερευνάται η σχέση της με το λαθρεμπόριο ηρωίνης προς τις χώρες της Ε.Ε. μέσω Δυτικών Βαλκανίων και Αυστρίας.  Προσέτι, έχει ενταθεί η διαδικτυακή προπαγάνδα των Βαλκανικών εξτρεμιστικών ιστοσελίδων όπως το “Put vjernika”, “Balkanski emirat”, “Essune”, “Vijesti ummeta”, “Poziv u raj”τα οποία έχουν μια πολυποίκιλη εξάπλωση μέσω των μελών και υποστηρικτών τους σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες μεταξύ των οποίων  την Αυστρία αλλά και τη Γερμανία.Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι διαχειριστές των ιστοσελίδων αυτών έχουν άμεση σχέση με την επίσημη Ισλαμική κοινότητα της Βοσνίας, η οποία είναι υπό την επιρροή της "Μουσουλμανικής Αδελφότητας" και παρ'όλες τις σφοδρές αντιμαχίες μεταξύ Κατάρ-Σαουδικής Αραβίας (Γουαχαμπιστών-Αδελφών Μουσουλμάνων) στη Βοσνία επικρατεί προς το παρόν αγαστή συνεργασία, εάν και αυτό δεν εκτιμάται ότι θα διαρκέσει επί μακρόν.Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι στέλνονται Βαλκάνιοι Ισλαμιστές (νεαρές γυναίκες) για τη λεγόμενη - και παντελώς εκτός πνεύματος του Ισλάμ- "σεξουαλική Τζιχάντ" στη Συρία. Οι 15χρονές Σαμρέ Κεσίνοβιτς και Σαμπινέ Σελίμοβιτς, Βοσνιακής καταγωγής αλλά διαμένοντες στη Βιέννη έφυγαν προς τη Συρία αφότου στρατολογήθηκαν για αυτό το λόγο. Εξ'αυτού αποκαλύφθηκε και ο "διάδρομος" μαχητών από τη Συρία Βαλκανικής καταγωγής που είναι Βιέννη-Κωνσταντινούπολη-Άδανα-Συρία.Παρ'όλη την ουσιαστική ήττα των αντάρτικών δυνάμεων στη Συρία, η γενικότερη εκτίμηση με βάση τα σημερινά δεδομένα, είναι ότι η στρατολόγηση των Βαλκάνιων Ισλαμιστών θα συνεχιστεί καθόσον υπάρχει ουσιαστική δέσμευση της Τουρκίας για τη συνέχιση του πολέμου και προβολή στην πρώτη σελίδα της ατζέντας της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής επί του θέματος αυτού, με ταυτόχρονη στέρεη υποστήριξη από τη Σαουδική Αραβία η οποία στην ουσία χρηματοδοτεί ένα μεγάλο μέρος του αντάρτικού με περισσότερα από 120 Εκατομμύρια Δολάρια ημερησίως για τις πληρωμές των ανταρτών, την ενδιαίτηση, τον εξοπλισμό, τις μεταφορές, την περίθαλψη, δωροδοκίες αξιωματούχων σε δεκάδες κράτη, έξοδα προπαγάνδας και στρατολόγησης και άλλα. Περίπου άλλα 60 Εκατομμύρια Δολάρια ημερησίως για τους ίδιους σκοπούς πληρώνονται από τα κράτη του Κόλπου και μεγάλο αριθμό ανά τον πλανήτη Ισλαμιστικών οργανώσεων και δικτύων. Τα παραπάνω ποσά είναι ενδεικτικά και λίαν μετριοπαθή.Είναι πλέον του βέβαιου, ότι η διαιώνιση αυτής της κατάστασης θα έχει σαφέστατες επιδράσεις σε θέματα εσωτερικής ασφάλειας για ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση και όχι μόνο, ενώ στην Ελλάδα οι πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων δημόσιας τάξης και ναυτιλίας έχουν ήδη εκφράσει φόβους για έλευση τρομοκρατών στην Ελλάδα μεταξύ των άλλων, εν είδη λαθρομεταναστών. Ο Ελλαδικός χώρος ήδη έχει γίνει άξονας για μεταφορές τράνσιτ Τζιχαντιστών με πρόσφατες αστυνομικές επιτυχίες για την σύλληψη ή την ταυτοποίησή τους.Επιπροσθέτως η διαρκώς εντεινόμενη κλιμάκωση των Τζιχαντιστών εις βάρος του Ιράκ , αλλά και η εύθραυστη κατάσταση στο Λίβανο δεν προμηνύουν καλές εξελίξεις για ολόκληρη τη Μέση Ανατολή με σαφέστατη αντανάκλαση και στο ευρύτερο γεωγραφικό περιβάλλον,ενώ η Τουρκία βαδίζει μετά πάσης βεβαιότητας σε μια ζώνη υψηλού κινδύνου γα την εκδήλωση τρομοκρατικών επιθέσεων στο έδαφος της από τους Τζιχαντιστές οι οποίοι θα πλήξουν τη χώρα αυτή άπαξ και διαφανεί η αμετάκλητη ήττα τους στο πεδίο των μαχών.Άλλωστε ένας από τους βασικούς λόγους που στέλνονται αφειδώς φανατικοί Ισλαμιστές στη Συρία και το Ιράκ είναι για να "ξεφορτωθεί" η Σαουδική Αραβία τα πλέον ριζοσπαστικά στοιχεία που απειλούν τον Οίκο των Σαούντ και ταυτοχρόνως να ικανοποιήσει τους πάγιους γεωπολιτικούς και οικονομικούς σκοπούς της. Από τη στιγμή που αυτή η σταθερά δεν θα υφίσταται και τουλάχιστον 30.000 Τζιχαντιστές θα είναι "εν κινήσει" και εκτός Συρίας, η Τουρκία θα επωμιστεί το βάρος και τις συνέπειες, ενώ είναι απαραίτητο η Ελλάδα να προετοιμαστεί καταλλήλως για την αποφυγή οποιασδήποτε δυσάρεστης εξέλιξης. ellinikiafipnisis.blogspot.gr
Θέμα: Έγκριση μετακίνησης εκτός έδρας του υπαλλήλου ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ της Δ.Δ. Ηρακλείου Ημ/νια: 18/04/2014 10:39:04Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση ΚρήτηςΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Θ-Δ62
Θέμα: Εντολή μετακίνησης εκτός έδραςΗμ/νια: 18/04/2014 10:29:24Φορέας: Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου - Δυτικής ΜακεδονίαςΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΡ1Γ-ΠΦ9
Θέμα: ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΠΗ ΑΡΓΟΥΣ - ΔΕΔΕΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣΗμ/νια: 18/04/2014 11:50:05Φορέας: Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας – Αλληλεγγύης και Αθλητισμού Δήμου Άργους – ΜυκηνώνΑΔΑ: ΒΙΗ8ΟΚΨΟ-Χ6Λ